04 december 2008

Instrumentalista




Végre ismét Tool-t hallgatok, ezt a progresszív rock zenekart, melyről lassan pont egy éve feledkeztem el teljesen, többek között azért, mert egy szerencsétlen mozdulattal minden számukat letöröltem annak idején, míg zenéjükhöz a hangulatom csak mostanra jött meg. 10000 days c. albumukat kebelemen dédelgetem, a kis jégvirágos mellkasomon, mert ki vagyon az hűlve hálátlan könnyeimtől, melyek a kikezdhetetlen abszurditású spanyol szemináriumon peregtek, peregtek a kíntól, mert én be voltam zárva oda, a spanyol szemináriumra, ahol mint a röntgen sugár átjárt engem és még vagy húsz terrorizált lányt az az előemberi egyszerűség, mely az előadóteremben honolt, és préseltek rá a hideg grillrácsra a maradiság amorf téglái, és a hetven éves behaviorista pedagógia kínzókörtéi szorítottak, a sziszifuszi tehetetlenség pedig ette ki belőlem az életerőt, bontotta le bennem a kávét, kimazsolázta a vágyaimat, kiköpdöste a rostos magokat, katonákba állítgatta őket és eljátszotta velük Segesvár ostromát.

Korán sötétedik, hamar bizonytalanodok. Tegnap 10 dvd-t kiírtam, így a Mike Portnoy In Constant Motion tripla dvd-s dob intstrukciós ópuszát, a Linkin Park és a Muse dvd-imet, meg néhány giga zenét. A kedvem a gitározáshoz most nagyon messze jár, legutóbb hírt róla Suriname-ból kaptam, ahol elvileg helyi bordélyházat nyitott, de még egy irídium telefonnal sem érhetem őt utol, gyorspostáimat pedig mindig benyeli valami hurrikán még az óceán felett. Mindenesetre lenyomok min. 2 órát dobgép barátommal, a váltott pengetés százholdas pagonyát mindannyiszor bejárjuk, aztán megunjuk, meg lefáradunk, meg spanyolt kezdünk tanulni, meg szar esszéket írni, meg dvd-ket kiírni, meg Doom 2-zni, meg egyéb haszontalanságokat.

Barátaim az Úrban, hallgassatok Tool-t, és böngésszetek utána a neten, és tanuljatok irracionális ütemeket és deathmetal riffekre alkalmazott TalkBox-használatot (Jambi). És még mindig nem hallgattok Tool-t. Súlyos hiba.

Kis szögek vannak itt a falba verve, képek lesznek rajta. Akarok venni egy Bortnyikot és egy Van Gogh-ot. Utóbbitól azt hiszem az a biliárdasztalos-kávéházas majd megfelel. Bortnyiktól minimum egy Új Ádám.

Nincsenek megjegyzések: