15 március 2009

A zsidó lány ügyetlen csókja

Sára egyenesen a Leviták könyvéből lépett elő, jóllehet a Leviták könyvében eredetileg nem is szerepel egyetlen Sára sem. Letörte Lót feleségének sóbálvánnyá meredt bal középső ujját (mellyel az beintett a gomorrai villáját pusztító Istennek, mondjuk ez elég csúnya tett volt tőle), és azt szopogatta folyamatosan, mígnem én végre megtiltottam neki. Mint kiderült, Lót feleségének az ujja nem is volt sós ízű, inkább mentolos. Sára, a csaj, néz rám apró mandulaszemekkel és nyekereg valamit angolul, bár nem tudni, ezt milyen megfontolásból teszi. Még őrzi az első véres lepedőjét egy fiókban otthon, mert pont a Leviták könyvében Sára a hittanórán azt olvasta még, hogy a vértől egy hétre tisztátalanná válik minden nő. Így megfogadta, hogy ő soha nem fog menstruálni. Megfogadott sok minden mást is.
De most kilépett reggel a Blaha Lujza téri mekdonáldzos vécésnéni bibliájából, kapucsínótól habos szájjal, leült velem szemben, leült velem szemben a mekdonáldzban. Egyébként meg remélem, hogy nem olvassa ezt a blogot, mert kikapok a sok zsidózástól, főleg, hogy még a szombatot sem tartják a családdal és a hittanórára is a ciszterekhez járt. Vagyis tök mindegy. Kínáltam őt mekburival a menümből, amit aztán gátlástalanul be is falt, én néztem közben a pengevékony száját. Utálom a pengevékony szájakat, gondoltam. Én cserébe benyakaltam a maradék kapucsínóját, láttam, hogy látta, hogy ezzel meg ő baszott rá jól.
Valamiért hozzám szólt tehát angolul, én meg csitítgattam, hogy ebből elég. Beszélgettünk jó 3 órát. Az első egy órában én késtem le egy szemináriumot, a másodikban ő, a harmadikban meg közösen az irodalmat késtük le, ahová együtt járunk, de soha nem vettük még észre egymást a halucinogén krétapor-felhőben. Listát készítettem azokról a témákról, amiket érintettünk a beszélgetés során, hiszen lefényképeztem fotomemóriámmal a száját minden téma-elválasztó unott sóhajnál, így most látom magam előtt az artikulált szavakat, és az artikulálatlanokat is, pedig dehogyis tudok én szájról olvasni, de megtanultam ez alatt a három óra alatt, és majd a hasznomra is válik majd, mert még meg is zsarolhatom vele valamikor, hogy jó pénzért túladok rajta, és végre vehetek egy PRS-t!
Tehát a lista, melynek szerzői jogát egyes-egyedül én birtoklom:

Portugal.The Man
Kapcsínófajták
Egészséges életmód
mócárt csoki
irodalom házi esszé
vizsgaidőszak
fotózás
az első mozdulatlan mozgató, aki a fényképezőgépet tartja a kezében
pászka
fogyókúrás és tönkölybúzás pászka
a szép férfi mibenléte
a szép nő mibenléte
én nem vagyok szép férfi!
Dehogynem!
nagyon is szép vagyok
de te csak közepesen vagy szép, csak azért, mert zsidóként szebb is lehetnél
kurva vicces vagy
meg tahó
eszünk még valamit?
a bigmek abszurditása
a halszemobjektív
Róma, mint az ő kedvenc városa
nálam óbudán is van kolosszeum csak 3 emelettel kevesebb maradt meg belőle
hahaha
az én kedvenc városom Córdoba
ja az neki is
mit gondolok a világválságról?
Leszarom
ő is
milyen parfümöt használok?
ennyire nem érezni?
egy tonna téli kabáttal?
van egy liter lakosztom otthon, de csak oldszpájszozok
neki milyen fehérneműje van?
Calzedonia
jessz!! Imádom a calzedoniát, komoly esztétikai értékük van azoknak a bugyiknak
de nem hordok tangát, ha nem haragszol
nem, dehogy, érhető, ilyen hidegben
iPodok
péterfibori
bocs nem szeretem annyira
én se csak teszt volt
testvérek?
Egyke
nálunk négyen vagyunk
oskola?
Ciszterek
p(censored)k
hú, az kemény lehetett
á, nem, megvoltam
töltőtollak
kedvenc sorozat?
Dr House
Dr House
könyv?
száz év magány
nekem a cien anos de soledad
megbeszéltük...
megtudom-e, h ő zsidó?
Babám, hát üvölt rólad
jó, ezt gondolta ő is
megírom-e neki az Eliot esszét holnapra?
meg, persze, és hány hibát ejthetek tagmondatonként, hogy elhiggyék róla, te írtad?
kurva vicces
mindjárt itthagy
kölcsönös megszeppenés
bocs
bocs
mi leszek ha nagy leszek?
Tűzoltó
ő újságíró
na, azt akartam mondani én is
akarsz katona lenni?
a szart akarok
a hazádat megvédeni?
a te hazád is
mindegy
gimnasztika
KFC
Kutyák
Háziállatok
bulik, ahova egyikünk se jár el
imádom a szemölcsöt a szád felett, sztárok ilyenekkel dollármilliókat keresnek
khm-khm
zsepi?
az nincs sajnos soha nálam
zenélek?
ja, gitár
zongora
én is azt akartam
a gitár dögösebb
a basszusgitár még dögösebb
a zongora túl bídermejer
ezt mond Chopin-nek, majd belelehel az arcodba a kis tífuszos és megjárod
most mit csináljunk?
Pihenjünk


És utána pihentünk még pár órát. Ügyetlenül próbált megcsókolni, tiszta só volt a szája és krokettízű a mekburitól. Levetkőznél itt, ha megkérnélek, kérdezem én, ő most nagyon megalázó módon fintorog, hogy tényleg kapjam be, a gátlásaimat ne a szánalmas arroganciámmal próbáljam álcázni, és legyek kulturált, ha kérheti. Kérheted, édes. Ekkor rám néz, az intim női titkok birodalmából, annak puha glóriájával, és onnan torpedózik felém a tekintetével, és hirtelen feláll, és menne vissza a Leviták könyvébe a 613 erkölcsi szabály közé 614.-nek, de aztán kiderül, hogy a vécére akar csak menni, én rohanok utána a blokkal, mert különben 70 ropogós forint.

Nincsenek megjegyzések: