27 november 2008

Megint csütörtök

Kis téglás pelyhekben hullott rám az ég a reggel, a gyomrom pedig lötykölődött meggondolatlanul mint hat liter mekdonáldzos kávé, vagy ami még rosszabb: börgerkinges. Előttem most eszik a sajtburgert, pontosabban eszi egy konvex frizurájú diáklány és a barátnője, nem annyira szépek, hogy felfigyeljek rájuk, hanem a sajtburgert eszik, és szép a csukott szájuk, ahogy esznek, fölnéznek egymásra, és a járomcsontjukon az izmok és rajtuk a bőr finom íveket járnak be, mert őrlődik belül a száj finom malmában a sajtburger, árnyék játszik az arcukon, hintázik harisnyás-tüll porozitással, és a fotós beleőrül ebbe közben. J.A, mint Vergilius maga, végigvezet engem a belek alagútjain és a vesék forró kútjain, ahova bekerül majd a kóla, végigvezet engem a női test pokolkörein, itt leharapott férfiajkakat találok, ott férfiskalpokat, amott kikapart rivális női szemeket, ezek mind aszalódnak a hőben és a disszonanciában. Hej, a testetek, mint a bomlott cimbalom, tele pms-sel meg ilyenekkel. (Eme sorokat olvasó hölgyektől mély és szívből jövő elnézést kér a szerző.)

Hallásfejlesztő tréningprogramom hibátlanul üzemel, miután letöltöttem, kisilabizáltam a kódot a winrar kibontásához, kikönyörögtem egy key-t az installáláshoz, visszaállítottam a rendszer-időt 2005-re, hogy ne higgye a program saját magát korruptnak, feltörtem, újrainstalláltam, újrabútoltam a gépet és végre elindítottam ezt a szart. Most már meg tudom állapítani, hogy az oktáv és a kis szekund közül melyik a nagyobb hangköz, akkor is, ha nem azonos alaphangról indítják a kettőt.

Nem utolsósorban meg visszazuhantam valami húsos bizonytalanságba saját magamat illetően. Kiállok a bástyámba, és bámulok át a hét ablakon keresztül, és látnék el egészen Gödöllőig, ha nem került volna húsz tonna hófelhő fel az égre. Ez még tegnap történt, a bizonytalanságban talán közrejátszott a pinkfloyd-os kóma is. Azóta már derűs az ég, nekem meg felírták receptnek a szar hétköznapokat. Nem segített semmit, ücsörgök a körúton, kezdődik a nyelvtud óra, a csendesen eszegető lányok is elmentek innen. Szépen elropogtat engem is a Csütörtök istene, iszik rá kólát, ha savas az utóíz.

Nincsenek megjegyzések: