22 június 2009

Mik vannak

Fájlmozgatás, dévédérekiírás, nádaspéter, terrypratchett, prs, utorrent. Hallgatom még a szpesöl edisönös DT feldolgozásokat a Queentől, Iron Maidentől, King Krimsontól, Dixie Dregstől, Zebrától és a Blackmore-vezette Rainbowtól. Richie Blackmore ugyanakkor megihletett egy kis reneszánsz délutánra: Blackmore’s Night/Kingdom. Ismét Placebo, kezdek megbarátkozni az albummal, a Without You I Am Nothing, a Protect Me From What I Want és a Song To Say Goodbye mellé bekerült a Kings of Medicine is szupi is emós, urbán popballadák közé. Ezeket imádom hallgatni, mert nincs bennük semmi giccs, mégis tapad rájuk az ember mint a légy. Új felfedezés: az igen elvont Marmaduke Duke + Wooden Shijps. Hogy mik vannak. Megjelent a Gathering új albuma is West Pole címmel. Dőlnek lefelé a DT bootlegek, köztük egy dupla dévédés bukaresti koncertanyag tavalyról. Jön a Muse B-Sides gyűjteménye, Brian May szóló diszkográfiája és Hurt demók még az évezred elejéről. Jön egy Meshuggah koncertfelvétel is. Végre kiírtam a Delicate Sound of Thunder dévédéket, melyek nem adták magukat egy könnyen, összesen 7 egyszerírhatós dévédé landolt a papírkosárban. Kiírtam a Flight 666-ot is, bár a koncertanyag még csak felénél tart. Kiírtam a Tool Salival DVD-t, 5 igen bizarr de zseniális klippel, melyeket a ’81-es Gibson Les Paul Silverburst LE mániás Adam Jones Tool-gitáros készített, mivel alapállásban valami spesölefekt készítő filmguru. Jön még egy Norah Jones diszkográfia is, habár nem szeretem annyira a hangját, ezt csak sznobériából töltöm. Kiírtam a négy gigás SRV diszkográfiát, kiírtam a Chuck Berry és BB King diszkográfiáimat is, ezekből válogatott albumanyagot pörgetek az ájcsúnzban. A január óta pangó, de folyamatosan frissülő játéklista már 1 hét zenét tartalmaz, nem csoda, ha nincs hely a gépen, lusta vagyok törölni, mert ha kitörlök az iTunes-ból valamit, akkor lusta leszek a majd ötven dévédém valamelyikéről előkaparni és bemásolni újból. Ilyenkor ismét le szoktam tölteni az aktuális albumot, de általában ehhez is lusta vagyok, és hagyom a francba az egészet. Szóval a január óta feltoldozott játéklista legtöbbet játszott száma az Alter Bridge Coming Home-ja közel 150 lejátszással. A szám négy és fél perces egyébként. Jó, már kicsit bele is fáradtam ebbe a dalba. Nem gondoltam volna... de egy Very Best of Kiss is csordogál lefele, mivel kiderítettem, hogy a GTA San Andreas-os rádióállomások közül a K-DST-ről a kedvenc számom pont egy Kiss szám, csak nem tudtam, hogy ők adják elő. Onnan egyedül a Steve Lukather-es/Toto-s dalt és Creedence Clearwater számot azonosítottam, bár őket is csak mint előadót. Illetve Freebird is volt ott. Chamillionaire Messiah Tapes 1-6, de ez már nem az a dallamos hip-hop rap, amit megkedveltem a hülye szövegeivel. Egy régi msn beszélgetésből előkotort linkkel megvan az új Paul Van Dyk album is. És akkor még meg is tartóztattam magam, amikor nem estem neki vakon a Tool bootlegeknek, pedig abból is vár még ki tudja hány giga. Így van ez. Altec Lansing hangfalaim jól bírják a gyűrődést. Az a baj, hogy mikor zenét hallgatok, nem tudok jómagam zenélni. Egy Prodigy számot, ha akarnám se tudnék rendesen harmonizálni gitárral. Nem is lenne hozzá kedvem. Szóval van már húsz giga szabad hely a gépen, a mekbuk is tudjon levegőzni végre. Fájlmozgatás, dévédékiírás, torrent, terrypratchett, kántorpéter, nádaspéter, tóthkrisztina, van új Samael album is, csak elég unalmas.

Nincsenek megjegyzések: